Hos farmor och farfar :)



EAT HEALTHYCamiseta Estoy Hecho un Cruasán en PAMPLING.comΑνώνυμο άλμπουμTumblr


Yes, efter ett typ 2 timmarspass på gymmet är jag nu hos farmor och farfar
och väntar på att blodpalten ska bli klar. Så jag får äta efter att ha kört ett hårt
pass på gymmet. Har även bränt 1114 calorier idag :D Känner mej sjukt
stolt och duktig. Då jag kommer hem ska jag göra klart lite om hjärt och
kärlsjukdomar :) Ni kommer även få lite bilder från idag :)

Peace out!!



Linda Eriksson

Hejja Fanny! Vad duktig du är!!!

Svar: Tackar :D
fanny bergman

2013-01-23 / 17:13:37
Jennifer:)

Nivea burken har jag köpt på lindex, o tuben har jag köpt här i Älvsbyn på Ica :-) har två så att ja alltid kan ha tuben ii handväskan ;) kramis <3

Svar: Aha okejokej. kanske får köpa en då jag ha pengar :D Kram<3
fanny bergman

2013-01-24 / 07:56:38
URL: http://jmaarkstrm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback