Dag 22 - 10 sakern ni kanske inte viste om mej!!

 




1. Jag hatar att få smör på mina fingrar. Speciellt då jag har gjort chokladbollar med händerna.
2. Jag har köpmani. Så fort jag får pengar måste jag köpa nå.
3. Jag har börjat att älska att vara och träna. Kan beror på att jag börjar gå ner i vikt.
4. Jag är helt beroende av min mobil. Får panik då jag inte vet var den är och då
den håller på att få slut ström.
5. Jag går aldrig i mjukisbyxor. Just för att jag tycker det är fult och jag skulle inte kunna
palla med att gå mej mjukis i skolan :o
6. Jag är väldigt nyfiken.
7. Gillar inte då folk dömmer personer i förväg. Jag har varit så förut men nu har jag
slutat med det, just för att slippa all skit.
8. Jag har aldrig varit så förtjust i korv. Och specielt fläskorv det är så äckligt!!
9. Jag har två ärr. Ett i panna och ett under halsen. Det från panna är då jag sprang
in i ett element då jag var lite, det under halsen är från operationerna av min halssysta.
10. Jag älskar att hoppa studsmatta.

Blogg u later!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback