helgen!

japp ska berätt lite om helgen fast har it gjort så mke men i alla fall :)


FREDAS-  skolan hade vi prov åsså gjorde ja om de sista i svenska nationella :)  då ja komm hem gjorde jag inte så mke efter vi hade ätit for jag,mamma å min kusin leo till storforsen rikigt härligt faktis :)  sen skjutsade vi hem leo och såg big brother där sen hem å sova :)

LÖRDAG- vaknade 12.00 sen thjillade till typ 5 då gick jag å duschade jag,  sen fixade mej för att fara på jannes 30-års fest rikdigt kul sen kring halv 11 gick jag till linda för att vara barnvakt till elis :)  kring halv 1 gick jag hem såg pirates of the caribbean :)  å somnade ett tag gick sen upp halv 3 å sova :)

SÖNDAG- har it gjort ett skit gick upp sett tv å gick till linda å janne och åt grillat & fruktsallad :)  och nu ser jag big brother så nu ska ja se de hade best pösssssss<333333




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback