paddlingen :)

heej,    komm hem från paddligen för ett tag sen. de var ganska drygt att gå som fan höll fan på å dö xd  men paddligen var ganska chill först åkte vi bil till kanoterna å fick en kanot å paddla en bit sen åt vi lunch.  efter de skulle vi va i skogen å kolla på en massa mossa och skit, å de va fan it kul för vi gick i en massa myrar. jag gick me typ piratbyxor så har en massa sår på bena nu men ja överlever nog. då vi komm fram till där vi skulle sova slog vi upp tälyen och åt midda sen lekte vi nå lekar och spelade brännboll. då vi hade somna vakna ja så himmla mycket för ja frös som fan men ja hade kläder på mig mycket me kläder. vandrigen var en plåga för vi gick lång som fan mena axlar å rygg dog fan och så gick vi vilse för lars e ju så himla duktig på att läsa kartor (NOT)!! var på så himla dåligt humör då vi gick åxå för sova typ inge. men tur att jag är hemma nu, shit vad jag kommer att sova gott i natt.   ska nog it gö så mkt i da ska äta grillat mums!!   men ska packa upp nu herrå pösspöss<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback