heej

tjoo,    förlåt för så dålig uppdatering på min blogg.   jag har inte orka blogg så mkt då vi har fått sommmar lov.  men ja har ändå it gjort så mkt,    fredas var jag å linnea i luleå de var gode awesome.  jag for hem typ 20.10 linnea skulle följa me hon prata me marcus då å då stanna hon så ja va ska man gö åt de!  lörda å sönda sov linnea hos mig då hon komm hem från för hennes pappa var tvungen att hämta hon, hon missa den enda bussen utan byte XD  ja och hon var typ vaken till havl 6 å sov till halv 3 (=    helt awesome vare i alla fall.  månda gjorde ja it så mkt var ba hemma ;P    men i dag for ja till luleå igen för for ju till tandläkaren ;D  men köpte bara ett par örhängen har ju inte nå pengar köpte ju upp allt i fredas! men då köpte mamma mig en ny datorväska den var skit snygg,  mamma köpte också en mobil till pappa för han fyller år på månda å han behöver en :D    hon köpte en w995 sony ericsson svart å då fick man typ 1000 kr att köpa typ nå hörlurar elr nå så då fick ja å ebba ett par hörlurar :D  kanske får bilder på dom sen omja ork ladda upp nå.  och snart är de ju mindsommar då ska jag nog vara hos linnea me hon å kanske bea om hon kan och vill,  lite tveksamt XD  men nu är då jag i tväråsel hon min fater blir nog här ett tag kanske bloggar sen då ja kommer hem,   hejdå pusspuss<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback