chill skol da ;D

shu,  i da har skolan varit chill jobba om paddligen i dag gick ganska fort!  sluta 11! men vi gick och åt efter vi hade sluta sen for ja,bea å linnea hem fast ja å linnea var me varan för bea skulle på sin syrras bal ;P då for ja å linnea hem till hon sen till mig fast vi cykla lite först XD sen fiksa vi filmen vi hade gjort. efter de satt vi bara vi dator å hade de kul som vanligt ;D men linnea for hem vid 4  så ja följde hon en bit sen vände jag och for hem å vänta på mat vi åt kyklingpaj den var god som f*n :D skolan blir ganska chill i morron me ska till ungdomsmotagningen ska dit på studie besök behöver inte vara dära förän kl 9 ;P  å vi slutar typ kring 11 i morron me ;D men ska sova hos min moster nu så ska bara typ packa till dit sen far jag så ni får ha de bra alla herrå pösspöss<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback