Tandläkaren?!

Tjoo,  efter att ha varit på skolan till typ halv 1 skulle jag till luleå så mamma komm och hämta mej sen bare av till luleå för ett tandläkarbesök. Efter att jag vart klar där gick jag å mamma en sväng på stan och det vart lite grann med hem :D  så här kommer bilderna!  Blogg u later :)



Nagelack från make up stor ett med glitter och ett underlack man skulle ha för att det skulle fästa bättre.



6 par trosor & ett par leggings från Gina tricot.



Tränings kläder från team sportia: piratbyxor och en T-shirt




Sen fick jag de här av min mamma från teknikmagasinet. Det är ett band man ska ha runt armen, som jag ska ha min ipod classic i då jag springer och gymmar. ( det blev en tidig födelsedagspresent)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback