vandringen!!

heej,  idag har ja ju kommit hem från vandrigen.   asså shit vad hämst de har varit jag ska då alldrig mera vandra eller tälta ute. efter vi hade vaknat ätit å fixsat presäningen,   gick vi 2 km typ till bussen sen for vi ju på rfn me tjejerna,  gode drygt var ju trött som fan var ju tvungen kliva upp 7 ;O och på rfn höll jag på att somna då vi såg filmen dära XD    efter de var de avfärd hem (Y)   vi var frame kring 12 typ då åt jag å linnea lunch på skolan!   sen skutsade mamma hem linnea för hon hade ingen skuts.   då jag komm hem hede jag väskan på golvet gick på toa å la mig i sängen (Y)  shit vad härligt det var (=     jag sov åxå typ 1-2 timmar.   de var gode härligt!    sen har ja ba sett tv å chilla,  men nu har jag då duchat så nu blire att blåsa håret å sova (Y)    men ni får hade så gött alla pösspöss!<333
 




P.S:    jag har tränings verk i rumpan,   de e lite fult! thihihhihiihihh xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback