Hösten är super mysig :)


AutumLeaf UntitledLikes | TumblrTumblrAlívio Imediato | via TumblrSimplypix#iloveuggs | via TumblrCandy Love | via Tumblrlove me,love me | via Tumblr(2) Tumblrforeverteenager -Tumblr | via TumblrUntitledCute Outfit 

Jag tycker hösten är super mysig för att man kan ha stickade tröjor,scarfs och sockar även börja använda uggs synd bara att jag inte har något bra men hittade nyss ett bra jagvill ha för typ 2000 och tror inte min mamma kommer pröjsa för dem :/ Jag tycker även det är super fina färger under hösten också sp man får många snygga bilderdå man fotar. Det enda dåliga är att det blir klat och att vinter är på väg som jag tycker är  alldeles för lång.
Bilderna är från weheartit, bloggar mera sen hade gött :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback