Morgon gym :)






Denna morgon som alltid kör jag ben och rumpa. Vilket är hur skönt som helst :)
Och dem övningarna jag körde idag var marklyft,benpress,vadpress,benböj,benspark
bak,höftlyft,hunden och på maskinerna körde jag baksida lår och gynekologen.
Och ni kanske inte fattar vad alla övningar är med då kanske ni får fråga så ska jag
förklara så gott det går ;) 

Ni ska även få måtten eftersom jag står still på vågen då jag kör så pass mycket
styrka. Så har börjat mäta mig och det minskar vilket är bra :D

Blogg u later!!



Julia

Du är så duktig! :)

Svar: Tack. eller jag försöker då vara :)
fanny bergman

2013-05-14 / 23:28:47
URL: http://Juliiiiah.blogg.se
Anonym

Ett tips om det är viktminskning du är ute efter, är att fokusera till en början på att förbränna - och då menar jag att springa, cykla ja osv. Sen när du har gått ner det du önskar kan du börja att bygga muskler. Men eftersom muskler väger mer än fett så kommer du gå upp i vikt, och inte ner :)

2013-05-15 / 12:30:56
Anonym

Svar till den som skrivit ovan! :)

Styrketräning är ju jättebra om man vill tappa i vikt, och ja muskler väger mer än fett MEN man kan oftast inte lägga på sig mer än ca 2-4 kg muskler per år förutom om man möjligtvis dopar sig.

2013-05-16 / 18:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback