Sommar = longboard



olea_hTumblrFuck Yeah Longboarding!Veni, vidi, vici.Vicky Vargas Orroñolongboarding | TumblrTumblrCoastin On A DreamWall | VK.TumblrindependentPopulagram - #longboard popular photos on Instagramsummer | TumblrLongboardistasIsabelle.LongboardingTumblrTumblrlongboardMaite de PaulaStatigram – Instagram webvieweryou're beautifulIongboardingInstagram PhotosskateboardingWe are Skateboarding.(23) TumblrAnother day on the trailsLongboard lifelongboard | Tumblrlongs | TumblrBest FriendsJPGLongboardinglongboarding | Tumblrcouplpeaceful mind ॐGet Tired, Take Off Your ShoesLONGBOARDING Shredpeaceful mind ॐooopeaceful mind ॐ
/ Bilder från weheartit /

Åååh vad jag vill ha sommar så jag får ta fram min longboard :)
och slippa alla tjocka vinter kläder.

Peace out!!


Isabella (tinkerbella.se)

Svar: hittade skålarna av en slump här hemma när jag rotade i lite skåp i köket bara haha :D Kram!

Svar: Ååh okej :) kramis!!
fanny bergman

2013-03-15 / 23:00:49
URL: http://tinkerbella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback