Tränat :D







Yes min träning knogar på lite :D Så idag efter skolan gick jag och Frida
till gymmet och pressade lite. Började körda 50 min på löpbandet sedan körde
jag armar, med lite bänkbress,hantlar m.m. Efter det rodda vi lite :D
Sedan gick vi till ungdomsmottagningen men var så lång kö så gick tillbaka
till gymmet för att träna med min syster så körde bara 40 min på cykel,
orkade inge mera ändet.

Efter cyklingen det bar av hemmåt vid kvart över 4:a och då jag kom hem la jag mej i sängen,
vilket var helt underbart. Vägde mej även och har gått ner 3kg på typ 1,5 veckor
vilket känns bra fast det är så lite :) Så hoppas på många flera kilon innan 2014.

Peace out!!




Sanna

Duktig du är! :)

Svar: Tackar :) Eller jag försöker vara i alla fall :)
fanny bergman

2013-01-14 / 17:38:28
URL: http://sannaisthashit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback