Awesome kväll :D



enchantedtomeetyouquotes on Xangakristinegulden - lifeliving daydreamerБлоги@Mail.Ru: Joshua Daniel Hartnett.josh hartnett | Tumblr
(bilder weheartit)


Förlåt för lite bloggande men har helt enkelt inte orkat med det.

Men i alla fall sov då hos linnea igår så åt tacos hemma sedan ner på
byn till linnea gick på konsum och köpte pannacotta,naturgodis och gurka,
morötter och dipp som vi åt på kvällen. efter det så vi 30 days of night.
Den var faktiskt bra så vi låg vaken till typ 5 halv 6 på morgonen.
Då jag kom hem såg jag lite mera film och chillade bara.
Nu ska jag väl göra mej natt färdig för att orka köra ett gympass i morgon.
Gonatt folket.

Peace out!!


jennifer

Du är så duktig som håller igång med träningen!! :) Jag MÅSTE också ta tag i det, hehe=)

Svar: Heheh okej tack. Jo låter bra de :D Men det blir mera ofta då jag börjar om skolan då jag får in mina rutiner :)
fanny bergman

2013-01-06 / 17:10:52
URL: http://jmaarkstrm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback