Min dag :)






Min dag började med att jag vaknade vid halv 9 sedan drack jag lite morgon kaffe. Som var mera än gott.
Åt även en super god frukost som vart lite turkisk youghart med bärt och solrosfrön, hårdsmörgås
men röktskinka och keso och lite kiwi efteråt.




Sedan började städning som vart att damsuga,damtorka,skura och bädda rent i sängen.
Hade även haft på men myskläder hela dagen. Och åt lite Oboy och smörgås efter någora timmas
städning :D Vilket var gott!!




Kom även på att jag skulle tvätta mina converse vilket jag gjorde. ( ni kan få efterbilder på dem senare).
Fick även en hoodie av mamma som jag klippte till en väst som jag har velat ha super länge :D

Och så hära ser västen ut på :) Blev även att dricka lite kaffe efter maten just för att jag var super
kaffe sugen åt även en ballerinakladdkakeboll, som var helt underbart god.

Och nu ska jag inte göra så mycket ducha lite och göra mej nattklar och sova i min
nybäddade säng som en princessa :) Vilket kommer bli super bra.

Peace out!!


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback