Lunch!

Har precis ätit klart och nu ska jag fortsätta jobba till kl 13 sedan slutar jag för dagen. Och det innebär att jag ska fara på gymmet en sväng, vilket blir super bra :D bloggar mera sen hejs!!


Anonym

Hej, kom av en slump in på din blogg och jag måste säga att du verkar väldigt duktigt på att träna. Keep up the good work!! :) Men om du verkligen vill få ut mesta möjliga av din träning så skulle jag råda dig till att äta lite nyttigare.. pannkaka med sylt är inte så bra om du vill att din träning ska ge något. Inget illa menat alls, men bara ett tips!! (:

Svar: Okej tack ska du ha. Men blir lite svårt att äta nyttigt då inte hela min familj gör det, ju för att man måste göra exstra mat just för mej. Men försöker mitt bästa i alla fall :)
fanny bergman

2013-02-17 / 12:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback