Leos Lekland :D




Dagen började med ett åk i zebra rutschkanan.

 


Här är dem nere Elis och avrid.



Sedan vart det min,ebbas och leos tur att åka.



Boll skjutning.



Arvid i luft kanan. Grymt kul :D



Fika paus.



Fika paus.



Mitt fika. Super god.



Syrrans macka. Också super god :)



Elis nöjd över sitt fika och godis pluss att få springa på Leos en hel dag :D



Fick även träffa och se Leo en sväng.



Leo och Elis i tinger rutschkanan. Exstremt kul!!!



Snygg arvid :D



Leos klätter sak.



David och Leo har tävlat i tiger kanan.



Hehehe kul med cyklar va leo?? :)



Och innan vi for hem svängde vi in på storheden för att kolla
på nå vinterskor till min syster hon hittade ett par. Sedan gick vi till
H&M och där hittade jag en parfym som luktar vanilj ( så sjukt gott)
Pluss en eye & lip remover hoppas den är bra.

Så detta har varit min dag! så hade gött alla hejs!! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

jennifer

Va kuuuuul att vara på leos :P Roligt med massa fina bilder också =)

Svar: Thihi jo det var det. Jo bilderna gör ju hela inlägget :)
fanny bergman

2012-11-03 / 11:54:04
URL: http://jmaarkstrm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback