30 dagar!

Yes nu ska jag börja med detta så jag åtminstone
bloggar varje dag! :)

1. Berätta om dej själv
2. Staden där du bor

3. Dina kompisar

4. Det här hade jag på mig idag

5. En bild på dig för 1 år sedan

6. Bloggarna du läser

7. Vem är den roligaste du vet?

8. Bild på din garderob

9. I din väska finns...?

10. Mitt favorit djur

11. En bild på någon du saknar

12. En bild på ditt rum som det ser ut just nu

13. Ett kort någon annan tagit på dig

14. Någon som alltid gör dig glad

15. Min profilbild på Facebook

16. Detta gör jag på helgerna

17. Hit vill jag åka innan jag dör

18. Här handlar jag helst

19. En vän som bor långt ifrån

20. Bild på det du köpte senast

21. Favorit ställe

22. En tv-serie du älskar

23. Din favorit låt

24. Ett kort på din data

25. En sak jag gör dagligen

26. Något du vill ha just nu

27. Din favorit film

28. Bild på sminket du brukar använda

29. Detta åt jag till frukost

30. Min dag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback