varmt, tror jag smälter ;O

kan berätta lite kort från i fredas.



ja i fredas gick jag ju ut 9an shit va skönt fast ändå hämst tänk ifall jag inte träffar dom från min klass nå mera ;O och gruvar mej för att börja i min nya klass ;O  ajja steg upp 06.10 för att fixa mitt hår sen syrrans åt frulle rullade till min syster examen sen till min efter min gick vi ut tog lite kort.  Åkte vagn shieet va kul de var ;D  vi sjöng som sate :)  efter åkturen for vi till en park och fikade med min klass en sista gång ;(  men vi kanske ska ha en återträff efter 1 år :)  då jag komm hem böt jag om sov ett tag gick över till min faster för att hon och janne skulle gifat sej (Y)  sen hem igen böt om till badkläder badade sen hem och sova :)



idag har jag varit och badat och solat så har bränt mej inte ok ;O  var på badstranden till typ 5 for hem blev bjuden på mat hos gudde & mattias för att janne och linda har gift dej :) så åt god mat (grillat) var där typ 1 timma sen for jag hem och nu sitter jag här.  funderar på att gå ner och äta godis och se tv.  så ni får hade så bra herrå ;p  pösss<333


P.S  kommer bilder sen :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback