bilder ;P

tjao,  igår var jag på skolan till halv 12 så gick till banken tog ut pengar köpte marabou daim.  å hämtade ut mina vita converses.  efter de for jag å mamma å hämta ebba,leo och arvid.  hem å vänta på att killen från luleå skulle ringa om kameran.  for dit kring 5 hämta den for till maja för hon skulle ha ett sent party för att hon har fyllt år :)  var helt AZM :D vi fick välkommstdrink 3 rätters midda men tog it kort på varmrätten :( å idag ska ja,mamma å ebba fara till piteå för att se då min morbror ska köra småbilar.  så ni kommer nog få bilder där ifrån åxå.  för älskar att ta bilder med min systemkamera :)  men ska äta frulle nu vi häres pösspöss<333





  nir får bilder på min converses å smyckena från jfr.se sen! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback