helgen (Y)

heey, i fredas sov linnea å bea hos mig gode nice ;D   hade kul som fan. vi for å köpte godis sen for vi till selholmen men vi for hem igen för vi komm på att vi skulle bada å de gjorde vi. de var kalt som fan i vattne men de fula var att de var varmare i vattne än på land XD  de komm ånga ur vattne!   vi höll på att frysa ihjäl så vi cykla hem å tog på oss mys kläder å drack te fan va gott  å varmt de var!  såg film medan vi åt horton å pistvakt (Y) då vi börja se pistvakt såg vi ett tag sen däcka alla sov dära till 5 då gick vi upp å sov.  i da då vi vakna for typ bea hem så jag har varit me linnea hela dan gode awesome. kring typ 8 åkte vi moppe från byn till linneas pappa skulle på nå logdans hära var som å fara på ett disco men me gamlingar XD  vid 1 for vi hem då var vi typ hema i 10 min sen åkte vi bil me jocke till byn ;D å nu sitter ja hära hos hon blev att ja sov hära i alla fall var inte tänkt så från början,  men ja ångra mig för då kunda ja vara länger hära (=   å nu ska vi nog inte gö så mkt mera typ ba chilla å sånt. men vi hörs i morron för då ska ja till tväråsel hade gött alla pösspöss! <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback