har internet!

tjoo,   var it så givande att fara till skolan idag hade bara 1 lektion där fika vi och sen läste hon en berättelse så sluta 10 hade bara 30 min lektion,  efter den gick jag å linnea till tygaffären i stormen ;O  å köpte ett skit snyggt typ till gardinerna jag ska ha!   sen gick vi hem till mej å chilla balle!   kl 2 for jag å mamma till frissan för att klippa mej å syrran blev  skit nöjd ;)   och nu har ja nyss diskat åt mamma och snart blire att fara till tväråsel å skruva lite gardinstänger sen hem och sova å ladda upp för morgon dagen då vi ska flytta saker!   blir att flytta grejer både lördag å söndag!   i morron blire bara förådet,kylen,frysen å spisen.  eller de är ju it så bara men skit samma!  å resten på söndag.  kanske it hinner blogga så mke då vi ska fixa å sånt så ja.  jo på måndag ska vi ha pyssel och vollyboll turnering hoppas de går bra för oss!  ajja ni får hade så bra herrå PÖSSSSS<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback